woensdag 5 mei 2010

Fly away

Hallo allemaal,

Deze kaart met een slapstick stempel van Penny Black heb ik ingekleurd met Distress Inkt.
Het papier is van Bo Bunny. De bloemen heb ik met 2 verschillende maten bloemenponsen Madelief van Make Me gemaakt van hetzelfde papier. Het bruine randje is een MS pons en is de Arch Lattice. Het lintje heb ik geregen nadat ik eerst het papier met de MSpons Threader gleufjes in heb gemaakt. Het kader waarin het afdrukje is verwerkt is een nestabilitie de Labels Seven.
Lieve groetjes
Gretha

4 opmerkingen:

  1. Ohhh wat is dit een schitterend kaartje,lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een prachtig kaartje en die stempel is gaafff

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat Mooi ingekleurd en de Kaart avondmaal Dag Jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gretha,

    Wat een ontzettend leuk kaartje! Super met alle felle kleurtjes.

    Groetjes. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen