dinsdag 31 augustus 2010

Mijn eerste kaart,

Hai meisjes, ja ja het is dan toch zover om mijn eerst maaksel hier bij jullie te laten zien.




Ook ik kreeg een digi van Jolanda om er eens lekker mee te spelen, maar helaas mijn printertje is hoog bejaard en gaf een lastig afdrukje....maar al met al heb ik er mijn slingertje aan gegeven. Afdruk ingekleurd met de distress inktjes. Het geheel afgewerkt met een geembost vel mika die door de Cuttlebug is gegaan. De tekst nog 1x laten terug komen op de Fancy tags van Spellbinders. Heb even 3 soorten papier uitgeprobeerd, linnen /damast structuur,DCP (copic's papier) en de kaart zelf is op aquarelpapier fijn structuur gedaan.


Hoop dat jullie hem wat vinden, ik vond de uitdaging wel erg leuk en helemaal om met jullie te mogen delen.


Warme groetjes,
Anita


.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Anita, wat prachtig heb deze digi gekleurd en zo apart wat je met het mica-vel hebt gedaan. Heel mooi warm van kleur is deze kaart!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita,
    Prachtig geworden zeg:))
    Ook een schitterende aanwinst
    voor Creat4Fun met jou in het Dt
    Van harte en veel plezier!

    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal super weer Anita.
    Ben erg blij voor je dat je in het design team zit.
    Heb de blog gelijk aan mijn bloglijst toegevoegd , dus nu sta je er twee keer op.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan Anita en super dat je nu ook in het team zit ;)
    Groetjes, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gweldig gedaan Aniet!!
    Prachtig kaartje is het geworden en zo anders met dat stuk mica erbij.
    Hartstikke gaaf dat je bij ons in het DT team zit!!

    BeantwoordenVerwijderen