zaterdag 23 april 2011

*Vrolijk Pasen...

Vandaag een embossingskaartje met een stencil van mijn favoriete serie Mattie de Bruine van Marianne Design. Scrappen is op dit moment echt mijn favoriet, maar ik kan me voorstellen dat er ook nog steeds mensen zijn die gek zijn van embossen en 3d knippen:) Daarom dit oudere kaartje van mij.

Het plaatje is van een Morehead knipvel 11052-039 en het stencil wat ik heb gebruikt is een borderstencil van Marianne Design. Ik heb voor deze kaart eerst de mal gebruikt om te embossen en vervolgens heb ik met een puntig Pergamanoschaartje het ge-emboste gedeelte voorzichtig uitgeknipt.  Daarna het embossingsgedeelte opgeplakt met een lijmpen. Dit is erg handig en je kan precies die gedeeltes inlijmen die wat smaller zijn.
Verder afgewerkt met een mooi organzalintje in de kleur Braam, een bijpassende kleur brad in het strikje en leuke acrylkraaltjes. Het enige wat ik nog mis op deze kaart is de tekst Vrolijk Pasen, maar je kan natuurlijk altijd nog een leuke tekststempel gebruiken.
  
Wil ik tot slot jullie een heel fijn weekend wensen en natuurlijk hele fijne Paasdagen.

Heel veel vrolijke groetjes,
Neltine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten