woensdag 23 november 2011

Christmas Miracles

Ik heb dit keer een doosje gemaakt met 4 waxinelichtjes erin. Ik kreeg zoiets van mijn zuster met een stempel erin voor mijn verjaardag. Het is echt een hele verslaving geworden om hem in allerlei formaten te maken.
Gebruikte materialen:
Joy! Trouvaille stans en embossingmachine
Designpapier: Jillibean soup
Basis: Kraft karton
Stempel: Misletoe & Mice Stampavie
Teksstempel: Whimsy "Holiday Pennants"
Ticket Die Whimsy
Prismacolor potloden
Beinkten randjes Cat's Eye Chalk
Scrapper's floss
Belletje
Touw

Ik wens jullie nog een gezellige dag!
Groetjes, Jolanda

6 opmerkingen:

  1. Dit is echt zo'n leuk cadeautje! Die stempel is zo lief en de papiertjes zijn erg mooi. Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig doosje heb je gemaakt Jolanda, super!!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superschattig afdrukje!!! Prachtig papier gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vim conhecer seu Blog ! Lindos trabalhos !


    Beijo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your Affiliate Profit Machine is ready -

    And making money with it is as easy as 1...2...3!

    This is how it all works...

    STEP 1. Choose which affiliate products you want to push
    STEP 2. Add some PUSH BUTTON TRAFFIC (it LITERALLY takes 2 minutes)
    STEP 3. Watch the system grow your list and up-sell your affiliate products for you!

    Do you want to start making profits???

    You can test-drive the system for yourself risk free...

    BeantwoordenVerwijderen