dinsdag 23 november 2010

*Winter kaart...

Hoi knutseldames,

Vandaag is het weer lekker fris zeg..brrr. Vanochtend gewerkt maar nu zit ik heerlijk warm bij de kachel met mijn slofjes aan hihi. Kopje thee erbij dus ik heb geen last meer van de kou.
Als ik zo kijk naar de onderstaande digi moet ik er niet aan denken om op een iglo te gaan zitten...

Het onderstaande kaartje heb ik gemaakt met een gratis digitale stempel van Precious Moments. Ik vind ze zo geweldig lief allemaal. Vooral ook dit jongetje met knuffelbeer.
De stempel heb ik ingekleurd met mijn Derwente potloden. Die blijven nog altijd favoriet.

Gebruikte materialen:
Nestabilities: Labels Seventeen
Pons: EK Succes Dotted Scallop
Roosjes: zijn gemaakt met de Creatable Flowers van Marianne Design.
Stickles: Ice Crystal

Wens ik jullie verder allemaal een hele gezellige dag en tot een volgende keer.

Groetjes,
Neltine


6 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje, ik heb de digi ook meegenomen,bedankt hoor, hij is echt wel schattig.
    Geniet maar van je lekker kopje thee, ik doe dat ook.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig winters kaartje!
    Groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Neltine , wat een schitterend winters kaartje !! Ik vind die kleurencombi zo mooi. Super schattig afdrukje ( bedankt voor de digi ) en je hebt hem mooi ingekleurd. Bij mij zijn ook nog steeds de Derwents favoriet....ik heb dan het meeste controle over mijn inkleurwerk. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh wat een schatje zeg!!
    Echt een prachtig winters kaartje.
    Ik ga eens kijken of ik ook zo iets dergelijks voor elkaar kan krijgen. Want het stempeltje is ook erg leuk!!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Precious Moments is zo schattig
    mooie kaart
    Hugs
    ------------------------------
    Precious Moments es tan lindo
    hermosa tarjeta
    Abrazos

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief kaartje en bedankt voor het delen van de digi.
    Gr, Bep

    BeantwoordenVerwijderen