zondag 7 november 2010

Vintage kaartje

Dit keer heb ik eens geen vierkant kaartje gemaakt maar een dubbele kaart met een Spellbinders Nestabilities Labels Ten.


Ik heb gebruik gemaakt van de nieuwe  Joy! Trouvaille stans- en Embossingmachine en ik moet eerlijk zeggen dat hij een stuk lichter gaat dan andere stansmachines, zelfs met embossen hoef je amper kracht te zetten ;)


Om een Spellbinders Nestabilities te stansen leg je eerst plaat A neer, daarop de Nestabilitie met de snijkant naar boven, dan het papier en dan plaat C.


Omdat ik een dubbele kaart wil heb ik eerst een stuk scrappier van 16 x 20 cm wat aan beide zijden bedrukt is dubbel gevouwen.
Dit leg je in bovenstaande volgorde zo dat er een stukje van de Nestabilitie uitsteekt.



En zo komt hij er dan uit:



Nu kan je hem naar eigen idee scrappen.
Ik heb dit keer een vintage plaatje gebruikt.


 De teksten zijn van Inkadinkado.


De sterren aan de binnenkant zijn geponst met een pons van Make Me.


Nog een hele fijne zondag allemaal!

Groetjes, Willy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten