zaterdag 9 juli 2011

Close Knit Friendship


Hallo allemaal,
Deze kaart had ik al gepost op de challengeblog, maar ik vond het ook leuk om op deze blog te posten, zodat jullie kunnen zien hoe deze creatie tot stand is gekomen.
Ik heb een stempel van House Mouse `Close knit friendship` gebruikt en ingekleurd met de distress op de bol wol na, dat heb ik met H2O gedaan.
Het papier is afkomstig van Marianne Design `Eline`s huis`.
Verder heb ik onder het afdrukje de ronding met de cirkeltjes gemaakt met behulp van een nestabilitie de `Eyelet circles`.


Nog een aantal bloemen van Prima Marketing, strassteentjes en een stukje jute van een rol gebruikt.
De kleuren van de distress zijn:
tattered rose
vintage photo
black soot
pumice stone
H2O Garnet

Nog een heel fijn weekend verder
Lieve groetjes
Gretha

2 opmerkingen: