zaterdag 9 juli 2011

Sale

Met de uitverkoop weer in het vooruitzicht heb ik dit kaartje gemaakt. Ik heb gisteren nog een hele leuke broek gescoord voor weinig. De basis van de kaart heb ik gemaakt met ColorCore cardstock en het design papier is van Bo Bunny "Grazy Love" De tekststempels zijn van Inkadinkado "Diva" en het stempelafdrukje is een digi stamp "Gabrielle shopping"
Ik heb een stiknaadje rondom gemaakt met de Sew Easy stitch pitcher Met het speciale floss rijg je door de gaatjes. De bloemetjes op de hoeken heb ik gemaakt met de flower patch hoekpons van Martha Stewart en de krul heb ik gemaakt met de Spellbinders Shapeabilities "Flower Accent" Het rondje waar de tekst in staan met het schulprandje heb ik gemaakt met Spellbinders Nestabilities Petite Scalloped Circles Scallop Large

Ik wens jullie een heel fijn weekend!

Groetjes Jolanda

1 opmerking:

  1. Altijd leuk om kleding te scoren voor weinig geld.
    En je kaartje is zooo toepasselijk. Erg leuk zeg.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen