donderdag 12 november 2009

Vintage

Ik heb eens iets heel anders geprobeerd. Ik heb namelijk mijn eerste vintagekaartjes gemaakt! Ik heb mijn nieuwe Cuttlebug stencil Flourished Frame gebruikt, dat ik in mijn filmpje heb laten zien. Na het embossen en schuren heb ik het figuur uitgeknipt, dan is hij sierlijker. De plaatjes heb ik van internet gehaald en uitgeprint. Ik heb ze precies op maat uitgesneden, zodat ze in het kadertje van het frame passen. De bruine swirl op de bovenste kaart heb ik gestempeld met de prachtige stempelset Floral Flourishes van Inkadinkado.



-Vintageplaatje van internet
-scrappapier van S.E.I.
-Cuttlebug Embossing Stencil Flourished Frame
-ColorCore Cardstock BR010 Amaryllis, geschuurd
-2 satijnen roosjes
-2 gehaakte Grannies
-kantrandje
-satijnen vlinder
-swirl gestempeld met Colorbox inkt
-Inkadinkado Clear Stamps Floral Flourishes
-randjes bewerkt met Distress Inkt Walnut Stain



-Vintageplaatje van internet
-scrappapier van Basic Grey en K&Company
-Cuttlebug Embossing Stencil Flourished Frame
-ColorCore Cardstock RR010 Satin Rose, geschuurd
-2 satijnen roosjes
-2 gehaakte Grannies
-kantrandje
-satijnen vlinder
-randjes bewerkt met Distress Inkt Walnut Stain

xxx Anne-Marije

1 opmerking: