vrijdag 29 oktober 2010

Kaart met label

Dit keer heb ik een kaartje gemaakt waar je een grote label in kan doen.


Ik heb er maar een kerstkaartje van gemaakt want daar kan ik er nog wel een paar van gebruiken ;)

Hier volgt de beschrijving van hoe je hem moet maken met een heleboel foto's ;)

Snij een stuk cardstock van 13 x 25½ cm en ril op 13 en 21 cm.
Vouw het zoals op de foto hieronder en plak dan een stukje scrappapier van 12½ x 12½ cm op het bovenste stuk.


Plak met dubbelzijdig plakband (alleen aan de zijkanten anders kan de label er niet in) het middelste gedeelte vast.
Snij dan een stuk scrappapier van 7½ x 12½ cm en plak dit op.
Snij ook een stuk scrappapier van ongeveer 5 (ligt eraan of je een randpons gebruikt en welke) x 13 cm en plak deze ook vast.
Ik heb de randpons Scalloped Lace van Fiskars gebruikt.


Doe nu om het flapje een lint met strik en plak het dan pas vast.


Snij nu voor de label een stuk cardstock van 11 x 10 cm en 2 keer een stuk scrappapier van 10½ x 9½ cm en plak dit op de voorkant en de achterkant van het cardstock.


Pons of snij 2 x een cirkel uit van ongeveer 3 cm en plak hem bovenaan de label vast aan de voorkant en de achterkant.


Ik heb voor de tekst de Spellbinders Nestabilities Labels Ten gebruikt.
De tekst is van Inkadinkado.



Voor de achterkant van de label heb ik de Spellbinders Shapeabilities Nested Mittens gebruikt.
De stempel is  een Snoesje van Marianne Design.



Nu kan je het kaartje verder afwerken.


Ik heb bij de strik nog 2 wantjes gedaan van de Spellbinders Shapeabilities Nested Mittens.


Een heel fijn weekend allemaal!

Groetjes, Willy


4 opmerkingen:

  1. Wauwwww wat een suppppper mooie kaart Willy
    En bedankt voor de beschrijving die ga ik ook zeer zeker maken.

    Gr. Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gewoon!
    Deze ga ik zeker eens prberen te maken...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kaart ! En bedankt voor de uitvoerige beschrijving. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kei gaaf, het is goed gelukt, beetje van u en beetje van mezelf hihi
    dank je wel voor het delen
    liefs gerdaatjuh

    BeantwoordenVerwijderen