zaterdag 30 oktober 2010

The most wonderful time of the year

Hallo allemaal,
Ik laat jullie nu een kaart zien met een afbeelding van Penny Black `The wonder`. Deze stempels van PB blijven mijn voorkeur houden.
Ik heb de stempel ingekleurd met de Distress inkt.
Het papier Eskimo Kisses komt uit een paper padje van Basic Grey en heb ik 3 roodtinten gebruikt.
De ronde mal komt uit een creatable van MD en heb ik de kleine ronde mal gepakt.
De rand met sterren heb ik met een pons van Martha Stewart de Classic Stars uit glitterpapier gehaald
De kristallen, zowel de grote als de kleine, zijn beide ook van Martha Stewart.
De tekst komt van een houten stempel van Penny Black.
De kleuren van de distress inkt die ik gebruikt heb voor het inkleuren zijn:
Poes - black soot/ tattered rose
Trui - aged mahogany/ black soot (schaduw)
Boompjes en hulstblaadjes - peeled paint/ forest moss
Kleedje waar de poes op staat - peeled paint/ forest moss
Achtergrond - broken china/ black soot
Als laatst heb ik rondom de poes aan de binnenkant van de mal een glitterlijn getrokken met Stickles.
Verder is de kaart afgewerkt met lint, strassteentjes en splitpennen.
Tot de volgende kaart.
Lieve groetjes
Gretha

5 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart. Ik ga me er deze week ook nog eens aan wagen. Mijn andere werkjes zijn af, dus dat moet lukken.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Gretha! De tag achter de mal staat heel erg leuk en de stempel is schitterend gekleurd met de inkt.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje Gretha! Mooi papier en een heel leuk stempeltje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart , Gretha. Erg leuke stempel en wat heb je die trui mooi ingekleurd ! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat is deze mooi Gretha!!
    Prachtig ppapier lieve afdruk en leuk op deze craetable:)

    Lieve groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen