vrijdag 1 oktober 2010

Merry Christmas


Kerstkaartje met een geinige digi, hij staat hieronder, dus je mag 'm zo meenemen;)
Dit doe je zo:
- je gaat met je muis op het plaatje staan,
- klik op je rechter muisknop
- kies dan voor: afbeelding opslaan als....

De knoopjes zijn van the paper studio strikjes van scrappersflos
Ik heb het papier van 'Tis is the Season' van Kaiserkraft gebruikt.
De cirkel is uitgesneden met de Classic Standard Circles.
De sneeuwvlokken zijn van een pons van Martha Stewart; Snowlake.
De ster heb ik uit vellum geknipt.  Kheb het patoontje hieronder ook neergezet. Je kunt 'm natuurlijk ook groter of kleiner maken







Groetjes van Bernadet



5 opmerkingen:

  1. Wow, deze is leuk zeg, ga de sneeuwman gauw opslaan hoor want die wil ik ook wel eens gebruikten! Bedankt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bernadet,
    Wat een ontzettende vrolijk kerstkaart, bedankt voor de afbeelding.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwww wat een schitterend kaartje en die sneeuwpop is ook helemaal te gek
    dank je wel heb hem meteen opgeslagen.

    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow was eine niedliche Karte
    LG Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alweer zo;n schattig kerstkaartje......ik krijg bijna zin om aan die van mij te beginnen. En die lieve sneeuwpop ga ik zeker gebruiken. Bedankt ! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen