woensdag 6 oktober 2010

Luciferdoosje

Hij blijft leuk ..... het gescrapte luciferdoosje.
Zo leuk om te maken en veel leuker om te geven dan een kale witte envelop met geld erin ;)

Deze heb ik gebruikt.
Hij is 7x5½ cm.


Ik heb het Basic Grey papier "Lemonade" gebruikt.


De binnenkant van het "laatje" heb ik ook gescrapt.


Voor het knopje heb ik een mooie brad en een spacer gebruikt.



De tekst heb ik eerst uitgeprint op scrappapier en met de Cuttelbug uitgestanst met de Spellbinders Nestabilities Labels Three.


De tekst is door Jolanda van Create4fun zelf gemaakt en kan je zo uitprinten ;)

En zo heb ik hem afgewerkt met bloemen en roosjes.



Ik heb er natuurlijk ook even 1 voor mannen/jongens gemaakt ;)



Nog een hele fijne dag verder!

Groetjes, Willy


6 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk geworden. Mijn complimenten...

    Groeten Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige doosjes, Willy!
    Goed bewaren hè, tot maart of zo...;)
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Willy,

    Heel erg leuk!!
    Bovendien net wat je zegt Veel leuker dan
    een saaie witte envelop:))

    Lieve groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk doosje
    bedankt voor het delen.
    gr marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit een leuk idee.....Dank je wel voor de duidelijke uitleg....Groetjes van Leni

    BeantwoordenVerwijderen