zaterdag 9 oktober 2010

Tof zeg !


Dit kaartje heb ik gemaakt met een leuke digistempel die je hieronder gratis kunt meenemen.

Ik heb voor dit kaartje Basic Grey "Indian Summer" gebruikt, want het is tenslotte herfst. Voor de basis kaart heb ik Colorcore Cardstock gebruikt in de kleur "Rich Amber". De bloemetjes heb ik gemaakt met de Floral Punches van Nellie's Choice. Die heb ik vastgezet met Fairytale Roses van Prima Marketing. De blaadjes heb ik gemaakt met de Rock Fern pons van EK Succes. Het tekststempeltje is van Make Me. Het rechthoekje achter het stempeltje heb ik uitgestanst met de Nestabilities Classic Rectangle Scallop Large .Het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met Prismacolor potloden.

Groetjes van Jolanda

2 opmerkingen:

  1. Very very cute card! You have colored her beautifully! Thank you for this free image! All girls love Strawberry Shortcake! Hugs, Cami

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh wat een schatje. Bedankt voor deze gratis digi. Komt heel goed uit in de vakantie heerlijk met mijn kleine meid stawberry's kleuren. Groetjes Margriet

    BeantwoordenVerwijderen