maandag 13 september 2010

Marianne design mannen...

Het mooie Old-Fashioned Christmas papier is van Marianne Design.
Pretty Papers Bloc 8 dessins/32 sheets

Natuurlijk zit dit lieve sterretje ook bij de clearset van Marianne Design.
December groetjes is een Vintage set stempels met mooie teksten die ik graag gebruik.

Ijsbloemen, de creatables van Marianne Design.
Je kan er heerlijk mee puzzelen.

Ook wilde ik de man van mijn dromen delen met jullie. Het geheel is gemaakt met de producten van Marianne Design en een oude sketch van week 33....Als speels geheel heb ik er een band omgeen gemaakt, net weer even anders. De letters van van Tim Holtz. Het leuke is dat ik maar 1 kleur distress heb gebruikt, en de extra accentjes zijn Glossy accents...helemaal leuk z'n glimmende neus, toch....?

Decenber groetjes,

Anita hi,hi,



4 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige mooie kaarten heb je weer gemaakt Anita.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Man van je dromen ??? Dat snap ik het zo'n lekker ding toch.........
    Je kaarten zijn weer geweldig Anita.
    Erg mooi die letters.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schiterrende kaarten zeg.

    Gr Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind jullie net zo gaaf als de kaartjes hi,hi, bedankt hoor meisjes.

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen