zondag 20 maart 2011

Cupcakes in een doosje

Het heeft even geduurd maar daar ben ik weer met een nieuwe post! Afgelopen week heb ik het erg druk gehad met school waardoor ik geen eens tijd heb gehad om de foto's van deze cupcakes uit te zoeken. Maar nu heb ik weer tijd en heb dus ook gelijk de foto's uitgezocht! 
Van Create4Fun kreeg ik 1,5 week terug een paar leuke spulletjes thuisgestuurd om uit te proberen en dit heb ik dan ook gelijk de volgende dag gedaan! In deze post alvast de cupcake papiertjes en de leuke doosjes waar de cupcakes in gezet kunnen worden.
Deze papiertjes zijn van Wilton en hebben een leuk cupcakeprintje, ook zijn hiervan bijpassende doosjes.
In die leuke doosjes moet natuurlijk een lekkere en mooie cupcake komen te staan. Ik heb chocolade cupcakes gebakken en een toef gespoten met Wilton whipped icing mix. Deze mix doet me qua structuur een beetje denken aan het beslag voor schuimpjes. Het is heel eenvoudig te bereiden door alleen maar koud water toe te voegen en het op te kloppen.
De toef is gespoten met het spuitmondje #1M Om het af te maken heb ik bovenop de toef een malteser geplaatst en wat rood musketzaad over de cupcakes heen gestrooid.
Het doosje geeft een erg leuk effect en je heb zo ook gelijk een leuke verpakking om de cupcake bijvoorbeeld als cadeautje weg te geven .

1 opmerking:

  1. Ja ja helemaal geweldig, zalig en weer mooie foto's...geniet hier zo van he...ga door...ga door en succes op school Laura.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen