dinsdag 4 augustus 2009

Voor mijn lieve Vriendin

Zoals jullie weten ben ik echt verslaafd aan alles van Spellbinders, dus ook de shapeabilities. Op deze kaart heb ik er maar liefst 3 soort van gebruikt, namelijk : Floral accents , Flower creations 2 en Wizard tags trio. Het design papier is van Chatterbox inc . Ook heb ik de Valentine Lace pons van Martha stewart gebruikt. Ik heb eerst de border gemaakt en daarna de hartjes uit rood papier gestanst en deze in de groene border geplakt om hem nog meer tot zijn recht te laten komen. De tekst heb ik op mijn pc gemaakt en uitgeprint op fotopapier. Daarna uitgestanst en voorzien van een airbrush laagje en een brad. Ik ben heel benieuwd wat jullie van de kaart vinden !
Liefs en Groetjes
Nicole xoxoxo

1 opmerking:

  1. Wat een vrolijk kaartje. En zo lief. Ik ben helemaal weg van het stempel Alles past zo mooi bij elkaar.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen