donderdag 18 november 2010

Christmas


Hallo allemaal,
Deze stempel van Mo Manning heb ik ingekleurd met de Distress en later heb ik het afdrukje uitgeknipt.
Daaronder heb ik met een creatable mal van MD `Double Frame` de ronde vorm gemaakt.
Daarop heb ik een cirkel uitgesneden en door de cuttlebug gehaald met de een embossingmal `Holly with berries`van cuttlebug zelf.
Het papier is Basic Grey `Wassail`.
Ik heb de kerstroosjes ook gemaakt met een creatable van glitterpapier.
De takjes komen uit een pons van McGill
De bruine takjes met knopjes zijn van Magnolia en heb ik uit een groot bosje losgetrokken.
De tekst is een stempel van Marianne Design `Eline`s Vintage kerst`.
De kleuren van de distress zijn:
Tattered rose
Aged mahogany
Vintage photo
Antique linen
Tea dye
Peeled paint
Bundle sage
Forest moss
Lieve groetjes
Gretha

1 opmerking:

  1. Wat een prachtig stijlvol kerstkaartje , Gretha. Erg mooi ingekleurd met de inkt. Leuk effect om haar uit te knippen en dan op de witte achtergrond te plakken. Compliment ! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen