dinsdag 18 januari 2011

Hallo allemaal,
Ik heb een kaart gemaakt met een digistempel die jullie kunnen meenemen van Precious Moments.
Het papier wat ik gebruikt heb, komt uit een paper pad van Basic Grey de serie Olivia.
Het afdrukje heb ik met de spelbinders uitgestanst en later in dezelfde variant, alleen gegolfd in een andere kleur, hetzelfde gedaan.
Met de combopons van Martha Stewart Embroidered Floral heb ik het vierkant om het afdrukje heen gemaakt.
Verder is de kaart heel envoudig gebleven doordat het papier al druk van zichzelf is.
Alleen heb ik verder wat details aangebracht, zoals lint, strassteentjes en een paar bloemen.

De kleuren voor het inkleuren met de distress zijn:
antique linen
vintage photo
tattered rose
aged mahogany
forest moss
black soot
wild honey
broken china
Ik wens iedereen nog een fijne dag en veel plezier met de digistempel.
Lieve groetjes
Gretha

2 opmerkingen:

  1. chłopczyk z latawcem jest słodziutki, a karteczka bardzo ładna.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schattige kaart hoor en zulke mooie details, groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen