donderdag 9 juni 2011

Ahoy Matey!

Magnolia piratenstempels blijven leuk in combinatie met papier van DCWV "rockstar"
Het is een blok met verschillende soorten papier, zowel stoer rock als verschillende designs om piratenkaartjes mee te maken. De basis heb ik gemaakt met ColorCore Cardstock.
Ik heb voor een robuust uiterlijk de randjes beinkt met Cat's Eye Chalk, eerst met grijs en daarna heel licht met zwart. Ik heb de randjes van het designpapier bewerkt met de Paper Distresser van Tim Holtz je krijgt hiermee een soort vintage look. Ik heb rechts met Sew Easy stitch pitcher een randje gestikt De ronddraaiende stikselprikker maakt perfect uitgelijnde gaatjes die gemakkelijk gestikt kunnen worden. Je hoeft dus geen naaimachine te gebruiken en het werkt perfect. Met het speciale floss rijg je door de gaatjes. De tekst "Ahoy Matey!" is een gratis digi van de blog "Create with TLC". Het roze rondje met het schulprandje heb ik gemaakt met Spellbinders Nestabilities Petite Scalloped Circles Scallop Large Het geheel heb ik vastgezet met een stukje touw. Je hebt op deze manier een leuk en eenvoudig kaartje. Het stempelafdrukjes heb ik ingekleurd met Prismacolor potloden

Gezellige dag allemaal!

Groetjes van Jolanda

1 opmerking: