maandag 13 december 2010

Amba

Kaartje gemaakt op verzoek van Jolanda voor Pronty. Amba is een van hun gratis digi's. Het patroon van dit kaartje heb ik van de Cards etc..shop. Voor de voorzijde van het kaartje heb ik gebruikt:
de Nestabillities Classci Scalloped Circles Small, de Hofix voor het vastplakken van de steentjes en ik heb gekleurd met de Copic Markers.Vind zelf dat de foto's helaas wat hard van kleur geworden zijn. Ik zoek nog een goede oplossing om binnen mijn kaartjes te fotograferen.

Voor de binnenzijde weer dezelfde Nestabilitie gebruikt en volgens mij is de stempel van Hero Arts met : Enjoy the moments that make you smile, is toch wel een van mijn favoriete tekststempels. Verder gebruikt een stans van Crealies CL CS 11 voor de bloemblaadjes en van de EK papershapers Daisy small en medium.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
groetjes Yvonne

1 opmerking: