zaterdag 18 december 2010

Best friends

Hallo allemaal,
Ik heb weer mijn eerste voorjaarskaartje gemaakt en ik moet zeggen dat het toch ook weer heel erg leuk was om te doen.
Ik heb hiervoor een Digistempel gebruikt en kunnen jullie hem gratis meenemen.
Ik heb voor deze kaart papier van Basic Grey Lemonade gebruikt.
Het randje rechts heb ik met een randpons van Martha Stewart Scroll lace gemaakt en alleen het kleine gedeelte laten zien, de rest heb ik met gekleurd papier afgeplakt.
De tekst is afkomstig van Kaisercraft Friendship sentiments.


De kleuren distress die ik gebruikt met inkleuren zijn:
tattered rose
vintage photo
aged mahogany
antique linen
walnut stain
ruty hinge
black soot
shabby shutters
peeled paint
wild honey
dusty concord
broken china

Lieve groetjes
Gretha

3 opmerkingen:

  1. Oh, deze vind ik wel heeeel erg leuk!!!!!
    Wat heerlijk om zo'n kaartje te zien, na al die kerstkaarten...
    En ook prachtig ingekleurd.
    Ik vind de blauwe lichaamsschaduw heel mooi gedaan ook!!!!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die is erg leuk Gretha. Wat een schatje zeg. Dat meiske mag bij mij ook wel op visite komen met al haar puppies.

    Super gedaan.

    Groetjes,
    neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van de kleuren
    en het beeld is mooi, Bedankt voor het delen
    Een echt mooie kaart
    -------------------
    Me encantan los colores
    y la imagen que usaste es hermosa, gracias por compartirla
    Una Tarjeta realmente Maravillosa

    BeantwoordenVerwijderen