dinsdag 21 december 2010

Tutorial kadomapje

Ik heb dit kadomapje gemaakt met de Joy! Trouvaille Stans en Embossingmachine. Hij is super handig en vooral voor mensen die weinig kracht hebben heel geschikt.

Ik heb er een mannenuitvoering van gemaakt, omdat de meeste mensen het moeilijk vinden om een kaartje voor mannen te maken.
Ik heb er geld in gestopt, maar je kunt er natuurlijk ook een kadobon in stoppen.

De basis heb ik gemaakt van ColorCore Cardstock en met de Spellbinders Grand Nestabilities Labels Four. De volgorde van de verschillende handelingen staat ook op een sticker op de Joy Trouvaille Stans en Embossing machine vermeldt. In dit geval doe je eerst plaat A, daarboven op de Spellbinders Grand Nestabilities Label Four (met de platte kant onder) daarbovenop ColorCore cardstock (met de goede kant naar beneden) en daar bovenop plaat C

Je krijgt uiteindelijk gelijk een mooi embossing randje langs de rand

Zet in het midden een streep en maak een vouwlijn mbv de Scor-Pal

Vouw het geheel dubbel. Stans met designpapier van Basic Grey "Pyrus" nog wat halve figuurtjes uit om de binnen en buitenkant te beplakken. Beinkt alle randjes met Colorbox Cat's Eye chalk
Ik heb de nieuwste digistempel Timothy Golf gebruikt. De bloemetjes heb ik gemaakt met de EK Success Paper Shaper Retro Flower medium en large Eentje heb ik vastgezet met een knoopje. De tekst binnenin kun je gratis doawnloaden op de blog van Create with TLC en die heb ik uitgestanst met de Spellbinders Nestabilities Rectangle Scallop Large. Het schulprandje heb ik gemaakt met de Martha Stewart pon Doily Laice.

Ik wens jullie veel plezier met het maken van dit kadomapje!

Veel liefs Jolanda

1 opmerking: