woensdag 29 december 2010

Kom maar onder mijn paraplu

Hallo allemaal,
Ik laat jullie een kaart zien die ik gemaakt heb met een digistempel die jullie weer gratis mee kunnen nemen.
Ik heb met inkleuren erop gelet om de afbeelding wat feller te maken omdat het papier van MD Eline`s huis ook wat feller uitviel.
Ik heb hiervoor wel 5 verschillende motieven gebruikt.

Gebruikte materialen:
De randjes zijn van MS randponsen, de vlindertjes Monarch Butterfly
en de Doily Lace.
De kleine vlinders rechtsboven zijn van een figuurpons MS Monarch Butterfly.
Onder de blaadjes met de bloem heb ik een hart Lace scallop heart gestopt.
De blaadjes zijn van ponsen van Nellie Snellen .
De bloemen van Ek succes Paper Shapers.
De kleuren van de Distress zijn:
tattered rose
aged mahogany
vintage photo
peeled paint
forest moss
wild honey
weathered wood
broken china
victorian velvet

Veel plezier met deze digistempel en ik wens iedereen nog een hele fijne jaarwisseling en een creatief 2011.
Lieve Groetjes
Gretha

5 opmerkingen:

  1. Greta your card is so beautiful, and your caolouring looks amazing.
    Thanks so much for the sweet freebie
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gretha, jouw kaartje is weer fantastisch mooi ingekleurd!!! Het is helemaal prachtig.
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vrolijke kleurrijke kaart , Gretha. Mooie details ( vlinders , hart ). En bedankt voor de schattige digi ! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Gretha, knappe kaart hoor en bedankt voor de digi, ik ga hem is combineren met de voorgemaakte kaartjes van Annita.
    grjtes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gretha,

    Wat een mooie kaart hebt u gemaakt.
    Ik heb ook een creatie gemaakt met deze mooie stempel.
    De creatie staat op mijn blog.
    Ik vind het echt een leuk plaatje.

    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen