zaterdag 18 december 2010

Kerstgroetjes



Ik heb een variant op de tealight card gemaakt, geen theelichtjes dus, maar wel lekkere chocolaatjes.
Ik kwam op dit idee, doordat ik op het blog van Tina een soortgelijk kaartje zag staan.
Ik heb mijn versie net even anders gemaakt.
Dit kaartje is tevens mijn bijdrage voor de Challenge van deze week bij Createfun
Papier is een paperpad van Webster's pages.
Ik heb bij dit kaartje de digi Timothy Santa's Letter gebruikt, uitgestanst met de nestabilities Classic Standard Circles en Half Moon Circles.
Bloemen zijn uitgeponst met de papershapers large, medium  en small van EK Succes.
De brede rand is nog uitgeponst met EK randpons Edgar Punch Bracket





En de binnenkant ook maar een kleurtje gegeven.
De stempel aan de linkerkant is een clearstamp van marianne Design, de kerstboom is eveneens van Marianne Design.
De bloem is een stans van Bosskut; Poinsettia.
Op de rechterkant een paar lekkere chocolaatjes in een klein doosje.
De randjes zijn beïnkt met Cat's Eye van Colorbox.










Groetjes van Bernadet



1 opmerking: