zondag 19 december 2010

Tasjes

Als jullie vandaag geen zin hebben om in de sneeuw te spelen kunnen jullie een leuk tasje gaan maken ;)

Voor deze tasjes heb ik » hier « het patroontje vandaan gehaald.



Ik heb het Tilda "Santa's Xmas" papier
gebruikt, eigenlijk kerstpapier maar je kan het ook heel goed voor gewoon gebruiken ;)



Op de achterkant heb ik nog een mooie tekst gedaan gemaakt door Jolanda van Create4fun.




Ik kon het toch niet laten om ook nog een kerst tasje te maken, bij dit tasje heb ik de ronde "handvaten" weggelaten en het papier gewoon recht afgeknipt.



Ik heb het zelfde Tilda kerstpapier gebruikt.

Deze tasjes zijn ook leuk om geld in te doen voor een verjaardag met chocolaatjes erbij of zo ;)

Nog een hele fijne dag allemaal!

Groetejs, Willy

7 opmerkingen:

  1. ik vind ze allebei helemaal geweldig....dank je wel voor het delen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Willy ze zijn allebei prachtig wat een leuk idee!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Willy these are absolutely gorgeous
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuk tasjes, dankjewel voor het patroon!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee. Ze zijn geweldig!!!
    TOPPIE...
    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige ...
    Een geweldig cadeau
    -----------------
    Preciosas
    Un gran regalo

    BeantwoordenVerwijderen