zaterdag 11 december 2010

White christmas...

Hoiii allemaal,
Vandaag eens een wit kerstkaartje. Helaas krijg ik het niet zo goed op de foto, maar hij is dus wit:)
Het scrappapier wat ik heb gebruikt zat nog ergens in mijn map en is volgens mij al een oud vel. Er stond zelfs geen naam achterop. Maar ik vond dit erg leuk passen bij het geheel.

Ook heb ik weer eens geen stempel gebruikt maar een 3D plaatje. Tjonge, 3d knippen heb ik volgens mij al meer dan een jaar niet gedaan:) Maar is best wel weer eens leuk.























Gebruikte Materialen:
Cuttlebug Embossings Stencil Goochie Script
Nestabilities: Standard Circles Large en Petit Scalloped circles.
Tekststempel van Inkadinkado Holliday Expression
Framestempel is van Hero Arts.
Stempelinkt: Vintage Photo distressinkt
Cardstock: wit
De bloemen zijn gemaakt met een Crealies stans en het 3Dplaatje is van een oud MoreHead knipvel.


Wens ik jullie verder een heel gezellig weekend toe en tot een volgende keer.

Groetjes,
Neltine

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Neltine, super schattig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superschattig kaartje, Morehead, blijft leuk toch?

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen