maandag 6 december 2010

Jingle all the way


Hallo allemaal,
Vandaag een kaart met een stempel van Penny Black die bij mijn favourieten hoor. Het afdrukje is afkomstig van een serie clearstamps Best day ever.
Ik heb de stempel ingekleurd met de Distress inkt.
Het papier is afkomstig van Marianne Design Black & White.
De tekst bovenop het afdrukje komt van dezelfde serie.
Onder het afdrukje heb ik een creatable van Md gebruikt.
Aan de linkerkant onder het lintje heb ik met een Martha Stewart pons Iron gate het randje gemaakt.
Verder heb ik nog wat strassertjes, stickles en lint gebruikt om de kaart verder helemaal af te werken.
De kleuren die ik gebruikt heb bij het inkleuren zijn als volgt:
tattered rose
aged mahogany
frayed burlap
walnut stain
wild honey
vintage photo
black soot
weathered wood

Tot de volgende kaart.
Lieve groetjes
Gretha

2 opmerkingen:

  1. Wat is deze stempel prachtig ingekleurd zeg, 't lijken net echte belletjes, zó mooi! Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen